FAQ

HOE HET WERKT

NU TE KOOP

JULIE&JULIA IN HET KURHAUS IN SCHEVENINGEN

FAQ

HOE HET WERKT

NU TE KOOP

JULIE&JULIA IN HET KURHAUS IN SCHEVENINGEN

previous arrow
next arrow

HOE HET WERKT

WHAT YOU SEE IS WHAT YOU EAT

Sommige films moet je niet alleen zien, die moet je proeven! Bij Cinema Culinair kijk je naar films als Chef, Julie & Julia, Tampopo of La Grande Bouffe en eet je exact dezelfde gerechten als in de film. Op de seconde nauwkeurig, zodat je eet what je ziet. Intenser dan dit kun je een film niet beleven. Genieten met al je zintuigen.

Meer info over Cinema Culinair

Wereldmuseum Daria Scagliola

FILM & DINER EVENT

Bij de events geniet je van een film en een diner in prachtige zalen, als het Kurhaus in Scheveningen en Zaal Staal in Rotterdam. Met een groot filmscherm, goed geluid en heerlijke gerechten bereid door de chefkok. Na de ontvangst wordt het licht gedimd en start de film. Dertig seconden voor elk eetmoment in de film krijgt iedereen hetzelfde gerechtje. Dan komt er een banner in beeld die aftelt: 5, 4, 3, 2, 1 en proeven maar. Dat doen we zo’n zes à zeven keer in de film. Zien wat je eet. Eten wat je ziet.

Meer info FAQ Event

CORONA

Update september 2022

Je kunt kaartjes kopen voor de geplande voorstellingen. Mochten die niet door kunnen gaan als gevolg van aanhoudende aangescherpte maatregelen, dan wordt een nieuwe datum gepland. Je kunt daarvoor een plek reserveren, of je krijgt een voucher ter waarde van het aankoopbedrag die 2 jaar geldig is.

VERZORGD VOOR DE GASTEN

De tafels, stoelen en toiletten worden voor en na iedere voorstelling grondig schoongemaakt.

De ruimte is goed geventileerd. Je zit gezellig aan lange tafels. De stoelen staan op ruime afstand van elkaar.

De contactgegevens van de gasten zijn bekend via de bestellers van de kaartjes.

VERZOEK AAN DE GASTEN

Voel je je ziek? Blijf dan thuis. Je kunt het ticket aan iemand anders geven of doorverkopen. Gekochte tickets worden niet teruggenomen.

Er is geen Coronatoegangsbewijs of mondmasker noodzakelijk.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS EVENT

over kaartjes kopen en voorstellingen

HOE KOM IK AAN KAARTJES?

Kaartjes zijn alleen hier online te koop op www.cinemaculinair.nl Bestel het aantal kaartjes dat je nodig hebt. Je kunt betalen met iDeal, voor de events rekenen we per bestelling 2€ servicekosten. Dit is voor kosten van de boeking en betaling, de helpdesk info@cinemaculinair.nl voor vragen over voorstelling en de continue verbetering van de webwinkel.

Nadat we de betaling ontvangen hebben ontvang je een mail waarin staat ‘je betalingsbewijs voor Cinema Culinair’. (NB: Check je spamfilter als je niets ontvangt). Bij die bevestigingsmail zit een pdf-factuur als pdf. We ontvangen je graag op naam van de besteller.

Enkele dagen voor de voorstelling sturen we je een email met praktische informatie. Kom op tijd en meld je met je achternaam bij de ontvangstbalie van Cinema Culinair.

KAN IK MIJN KAARTJES RUILEN OF TERUGGEVEN?

Antwoord: Gekochte kaartjes kunnen niet worden teruggegeven en zijn alleen geldig voor de betreffende voorstelling en datum. Echter, als een voorstelling is uitverkocht, maken we melding op het Facebook evenement. Je kunt dan je kaartjes ruilen of verkopen (als je wilt) op de event pagina. Dit gaat buiten Cinema Culinair om.
Als een voorstelling niet door kan gaan vanwege aangescherpte corona-maatregelen, dan krijg je een voucher die 2 jaar geldig is.

KUNNEN WE BIJ ONZE VRIENDEN ZITTEN?

Antwoord: Natuurlijk! Per bestelling zitten gasten naast elkaar. Als je los van elkaar kaartjes hebt gekocht, noem dan de naam van je vrienden / bestelnummer en we placeren jullie bij elkaar. Dit kan bij de bestelling of achteraf per mail, tot 2 dagen voor de voorstelling.

IS DRANK INBEGREPEN?

Antwoord: Nee. Je kunt drank bestellen vooraf aan de film en in de pauze. Afrekenen kan na de voorstelling, alleen met PIN.

ratatouille aardbei en kaas

EEN VOEDSELALLERGIE, WAT NU?

Antwoord: ‘What you see is what you eat’ is ons motto, en we houden ons daar zoveel mogelijk aan. Er is een vegetarisch alternatief, geef dit aan bij de bestelling. Als je een allergie hebt, check vooraf de allergenenkaart of de voorstelling voor jou geschikt is. We adviseren je om de specifieke gangen over te slaan of te ruilen met je tafelgenoot. Als je dat maar voor 1 of 2 gangen hoeft te doen, adviseren we je om lekker te komen. Twijfel je? Mail ons en we geven je een eerlijk persoonlijk advies.

ANDERE VRAGEN?

Heb je vragen of ontving je toch geen bevestiging/factuur? Mail naar info@cinemaculinair.nl en we beantwoorden je vraag snel en zo goed mogelijk. En kijk ook altijd even bij de HOE HET WERKT.

Winkelwagen
Scroll naar top